ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
SYNLAB Akadémia
Tartalom
1. A Szolgáltató
2. Tárhelyszolgáltató
3. A csomagok megrendelése
3.1. A megrendelés elküldése
3.2.A visszaigazolás és az online platform elérése
4. Adatbeviteli hibák kijavítása
5. Vételár
6. A termék jellemző
7. Fizetési feltételek és teljesítés
7.1. A fizetés
7.2. A teljesítés
8. Kellék és jótállás
8.1. Kellékszavatosság
8.2. Általunk vállalt jótállás (pénzvisszafizetési garancia)
8.3. Az igényérvényesítés módja
9. Panaszügyintézés
10. Szerzői jogvédelem
11. Adatvédelem
12. Viterendezési fórum
13. Békéletető testület
14. Elállási jog
15. Egyéb rendelkezések
A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető, Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A § alapján törlésre kerül. A szerződés nyelve magyar.
Tájékoztatunk, hogy nem alkalmazunk magatartási kódexet.
Tájékoztatunk, hogy tekintettel arra, hogy programjaink, előadásaink kizárólag vállalkozóknak szólnak, az ő munkájukat segítik a fogyasztóvédelmi előírások a csomagok megrendelése során nem alkalmazandók.
1. A Szolgáltató
Next Stage Brands Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely: 1145 Budapest, Szugló u. 9-15., 809. iroda
Képviseli: Kircsi Levente, ügyvezető
cégjegyzék szám: 01-09-200516; vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
adószám: 25114942-2-42
közösségi adószám: HU25114942
e-mail cím: iroda@next-stage.hu
2. Tárhelyszolgáltató
A szerver és felhőszolgáltatást a Rackforest Kft. (székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. 3. em. 3008.; elérhetőség: https://rackforest.com/kapcsolat/ ) és az Amazon Web Services EMEA SARL (székhely: 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg; elérhetőség: https://aws.amazon.com/contact-us/?nc2=h_header ) nyújtja.
3. A csomagok megrendelése
3.1. A megrendelés elküldése
- A programok különböző csomagokban érhetők el.
- A program a kiválasztott csomag leírásában található, erre szolgáló gombra (pl.: „Kérem a csomagot”) történő kattintással rendelhető meg.
- A megrendelő űrlapokon a megrendelő megadja a leendő, vagy meglévő felhasználói fiók adatait, a fizetési módot, számlázási és szükség esetén szállítási adatokat. A megrendelés elküldését követően átirányítunk a Barion oldalára. A bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1.I. ép. 5. em. 5.) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- A SYNLAB Akadémia egyes szolgáltatásai havi előfizetői konstrukcióban érhetők el. A Szolgáltató az esedékes előfizetési díjat havonta előre, a fizetési szolgáltatón (Barion) keresztül automatikusan vonja le a megrendelő (Felhasználó) regisztrációkor megadott bankkártyájáról. Az előfizetési díj sikertelen terhelése esetén a Felhasználót a megadott e-mail címre küldött emailben értesítjük tartozásáról és a fennálló tartozást a Felhasználó az első értesítéstől számított 5 (Öt) munkanapon belül köteles kiegyenlíteni. Amennyiben az első sikertelen terhelést követő legkésőbb 60 (Hatvan) napon belül nem kerül rendezésre az elmaradt díj, ez esetben a Szolgáltató a Felhasználó előfizetését megszünteti, a jelszóval védett online felülethez való hozzáférést megvonja. Az előfizetés megszüntetéséről a Szolgáltató a Felhasználót e-mailben értesíti.
- A Felhasználó a 7.2. pontban foglaltak szerint a havi előfizetési csomag felmondását az iroda@next-stage.hu e-mail címre elküldve kezdeményezheti a díj fizetési esedékességét megelőző 5. munkanapig, annak érdekében, hogy a következő havidíj levonására már ne kerüljön sor. A szolgáltatás felmondása esetén a következő havidíj már nem kerül levonásra, továbbá az online felülethez való hozzáférést letiltja, és gondoskodik arról, hogy az online fizetéseket feldolgozó szolgáltató rendszerében a havi díjlevonást megszüntesse. Az előfizetés megszüntetését a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a Felhasználó részére.
- A megrendelés elküldése előtt kérjük, hogy tekintsd át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót, mivel a megrendelés elküldésével és a megfelelő jelölőnégyzetek kipipálásával kijelented, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadod és az Adatkezelés Tájékoztatót elolvastad.
- Az adatok módosítására a megrendelés elküldéséig lehetőség van.
- A megrendelés az erre szolgáló „Megrendelem” gombra kattintva küldhető el.
- A fizetésről elektronikus számlát küldünk a megrendelő űrlapon megadott e-mail címre.
- A félreértések elkerülése érdekében tájékoztatunk, hogy a Felhasználó által kapott bankszámlakivonaton a Barion Payment Zrt. fog szerepelni, mint elfogadóhely.
3.2. A visszaigazolás és az online platform elérése
A megrendelés elküldését követően a Szolgáltató visszaigazoló e-mailben jelzi a megrendelés elfogadását, ezzel létrejön az online szerződés.
Amennyiben ezen visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a Megrendelő szerződéses (fizetési) kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik és a vásárlás nem jön létre. A Szolgáltató nem felel a visszaigazolás elmaradásáért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg, vagy az e-mail címéhez tartozó tárhely megtelt, így nem tud üzenetet fogadni.
Sikeres fizetés esetén e-mailben küldjük meg az elektronikus számládat, valamint megkapod a programot tartalmazó aloldalhoz a hozzáférési adatokat. A személyes egyeztetés esetén a kifizetést követően felvesszük Veled a kapcsolatot e-mailben a konkrét időpont egyeztetése érdekében. Kérjük, hogy amennyiben mégsem felel meg a megbeszélt időpont, úgy azt mielőbb jelezd felénk. Amennyiben a megbeszélt időpont lemondásra kerül, úgy az egyeztetést egy másik időpontban tartjuk meg. 24 órán belül lemondott egyeztetés esetén az egyeztetés megtartottnak minősül.
A zárt facebook csoport elérhetőségét e-mailben, míg az egyes csomagokhoz járó könyveket postán továbbítjuk. A digitális kiadványokat a sikeres fizetést követően e-mailben, letölthető formában (PDF, docx, xls) küldjük meg.
Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizd, hogy rendelésed megfelelő-e. Ha mégis tévedésből mást rendeltél, mint amit szerettél volna, elírás történt, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul jelezd felénk az iroda@next-stage.hu e-mail címen!
A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
4. Adatbeviteli hibák kijavítása
Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés elküldése előtt bármikor lehetőség van.
A programot a megrendelő egy, a nevére automatikusan létrehozott felhasználói fiókkal (e-mail cím és jelszó) éri el a networking.dobedu.hu/login oldalon bejelentkezve. Ezen oldalon belül a „Profil” menüpont alatt van lehetőség bejelentkezési és egyéb személyes adatok módosítására.
Amennyiben a megrendelés elküldését követően szeretnél bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezd felénk az iroda@next-stage.hu e-mail címen.
5. Vételár
A vételár mindig a kiválasztott csomag mellett feltüntetett összeg, amely összegen túlmenően adó nem kerül felszámításra, így az a végső egyszeri vételár. A csomagok árának változtatási jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt csomagra nem vonatkozik.
A könyvek csomagolásáért és postázásáért költség nem kerül felszámolásra. A csomagolás a mennyiségtől és mérettől függően bélelt boríték, vagy karton doboz.
6. A termék jellemzői
A megrendelhető csomagok lényeges tulajdonságait, így az program elérésének hosszát, a programhoz járó bónuszokat, azok jellemzőit az adott csomag található információs oldaláról lehet részletesen megismerni.
Amennyiben további kérdésed merülne fel, úgy kérjük, azt írd meg nekünk az iroda@next-stage.hu e-mail címre.
7. Fizetési feltételek és teljesítés
7.1. A fizetés
A bankkártyás fizetéshez átirányítunk a Barion oldalára. A bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I.ép. 5.em. 5.) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I1064/2013. Továbbított adatok köre: név, email cím, termék, megrendelés összege, dátum. A félreértések elkerülése érdekében tájékoztatunk, hogy a Felhasználó által kapott bankszámlakivonaton a Barion Payment Zrt. fog szerepelni, mint elfogadóhely.
A SYNLAB Akadémia egyes szolgáltatásai havi előfizetői konstrukcióban érhetők el. A Szolgáltató az esedékes előfizetési díjat havonta előre, a fizetési szolgáltatón (Barion) keresztül automatikusan vonja le a megrendelő (Felhasználó) regisztrációkor megadott bankkártyájáról. Az előfizetési díj sikertelen terhelése esetén a Felhasználót a megadott e-mail címre küldött emailben értesítjük tartozásáról és a fennálló tartozást a Felhasználó az első értesítéstől számított 5 (Öt) munkanapon belül köteles kiegyenlíteni.
Amennyiben az első sikertelen terhelést követő legkésőb 60 (Hatvan) napon belül nem kerül rendezésre az elmaradt díj, ez esetben a Szolgáltató a Felhasználó előfizetését megszünteti, a jelszóval védett online felülethez való hozzáférést megvonja. Az előfizetés megszüntetéséről a Szolgáltató a Felhasználót e-mailben értesíti.
7.2. A teljesítés
Az online programok elérésének módját a sikeres fizetést követő visszaigazoló e-mailben küldjük meg. Az ott megadott oldalra belépve eléred az általad kiválasztott programot.
A digitális kiadványokat a sikeres fizetést követően e-mailben, letölthető formában (PDF, docx,xls) küldjük meg.
A személyes egyeztetésre az előre egyeztetett időpontban kerül sor. Az időpont egyeztetés érdekében a fizetést követően felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben.
A könyveket a megrendelést követő napon postázzuk. Várható szállítási idő 2-7 nap.
A zárt facebook csoport elérhetőségét e-mailben küldjük meg.
A Felhasználó a havi előfizetési csomag felmondását az iroda@next-stage.hu e-mail címre elküldve kezdeményezheti a díj fizetési esedékességét megelőző 5. munkanapig, annak érdekében, hogy a következő havidíj levonására már ne kerüljön sor. A szolgáltatás felmondása
esetén a következő havidíj már nem kerül levonásra, továbbá az online felülethez való hozzáférést letiltja, és gondoskodik arról, hogy az online fizetéseket feldolgozó szolgáltató rendszerében a havi díjlevonást megszüntesse. Az előfizetés megszüntetését a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja Felhasználó részére.
Az árváltoztatás jogát a Szolgáltató fenntartja!
8. Kellékszavatosság és jótállás
8.1. Kellékszavatosság
A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ennek megfelelően- választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igény teljesítéséhez képes aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ár arányos leszállítását - végső esetben – kérheted a vételár visszatérítését.
Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Az igényérvényesítéshez fontos, hogy a szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted, továbbá köteles vagy bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
8.2. Az igényérvényesítés módja
A 9. pontban foglalt igényed elektronikusan jelezd az 1. pontban megjelölt elérhetőségen.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt nem lehet egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesíteni.
9. Panaszügyintézés
A panaszodat, kérdésedet, esetleges kérésedet igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal e-mailben vagy levélben az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken. Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül írásban megválaszoljuk.
10. Szerzői jogvédelem
A honlapokon található valamennyi tartalom (pl.: könyv, program, cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, ábra, kép, más információ illetve adat) szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl.: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után.
Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken.
Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése Szolgáltató írásos engedélye nélkül szigorúan tilos. Ennek értelmében Kifejezetten tilos továbbá a digitális tartalmak nyomtatott vagy elektronikus újra felhasználása és/vagy értékesítése. Az ilyen írásos felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltató kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 80.000 Ft, illetve szavanként bruttó 30.000 Ft, videók esetén percenként 80.000,- Ft. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
11. Adatvédelem
A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor a honlapon elhelyezett Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el.
12. Vitarendezési Fórum
A fogyasztói jogviták rendezése érdekében a vásárlóknak lehetőségük van az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform igénybevételére, amelynek célja, hogy a fogyasztók gyors és költséghatékony megoldást találjanak az eladóval fennálló jogvitákra. Az online vitarendezési platform az alábbi linken érhető el: https://ec.europa.eu/odr.
13. Békéltető Testületek
Amennyiben a vásárló nem elégedett a panaszkezelés eredményével, jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület célja a fogyasztói jogvita rendezése, egyezség létrehozása az érintett felek között. A békéltető testületek elérhetőségei és a beadvány benyújtásának módja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vagy a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara weboldalán találhatóak.
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: +36 1 488 2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
14. Elállási Jog
A vásárlót elállási jog illeti meg, amely alapján a vásárlástól számított 2 naptári napon belül indoklás nélkül visszaléphet a szerződéstől. Az elállási jog gyakorlásához a fogyasztónak egyértelmű nyilatkozatot kell tennie, amelyet elküldhet e-mailben.
Az elállási jog nem gyakorolható a következő esetekben:
Olyan zárt csomagolású termékek esetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, ha a csomagolást felbontották.
Egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készült termékek esetében.
15. Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
Az oldalak használata feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
Javasoljuk, hogy használj vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítsd az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő károkért mindennemű felelősséget kizár.
Utolsó frissítés: 2024. szeptember 26.